Welkom bij Fotoclub De Oude IJssel!

Onze fotoclub is opgericht in 1978 en telt 25 actieve amateur en semiprofessionele fotografen. Wat ons bindt is plezier in fotograferen en leren van elkaar.

De leden komen eens per 14 dagen (op donderdagavond) bij elkaar  voor een afwisselend programma zoals: foto besprekingen, clubcompetities, lezingen, praktijkavonden en natuurlijk sociale activiteiten. Daarnaast zijn er regelmatig dagactiviteiten zoals fotograferen op locatie of museumbezoek. Ook is er jaarlijks een clubweekend op een fotografisch interessante locatie.

Het staat iedereen vrij om hieraan mee te doen, ongeacht ervaring, onderwerp voorkeur of uitgebreide apparatuur.

Heb jij iets met fotograferen, beheers je de basis technieken en wil je je fotografisch verdiepen? Je kunt na overleg vrijblijvend komen kijken op een aantal clubavonden. Hiervoor aanmelden kan via het contactformulier. Onze secretaris zal je dan uitnodigen en van informatie voorzien.

mail Contactformulier